BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 28 September 2012

2 in 1

wink wink !! dkat sebulan aku x update noh hahaha ~ actually xdak cita bnyak pon. ada pon, mlas nk taip. kan best suma cita dlam otak aku, copy paste ja dlam entry ni. xpyah nak taip bnyk2 kekeke

mrujuk tajuk di atas, mmg xdak kna mngena ngn entry ni sbb xtaw nk boh tajuk apa. skadar mmenuhi tajuk shja. harap maklum

trial SPM dah over !!! aku happy ?? erhh mmg x arr. nuhh exam besaq tgah tggu mangsa2 dia =..=''

habes trial, bnyk la paper trial dri negeri lain. aku pon me'rajin'kan diri nk cari soalan2 dr internet ~ then share ngn kawan2 lain. tu pesan ckgu la hahah ~ well aku hrap, aku target utk SPM ni, tercapai laa. AMIN ~ kwan2 aku yg lain pon, tgah struggle gila2 jugak. hrap cpai apa yg depa target tu. yeahh huhuh

tup tap tup tap ~ sbulan nak exam, mcm2 la karenah dugaan cabaran yg aku dapat ~ haihh sabaq la bnyk2 =..=

ohh yaa lepas SPM ni, klas aku buat trip. so aku and 2 kawan lain - farah, najiha - dok buat paper work. harap xkena reject terok la dgn nyonya ksayangan km tu huhuhu. first time buat paper work ni ! so agak peqak. well thanks to fatin !! sbb tnjuk ajaq kat kami kekeke ~

No comments:

Post a Comment