BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 12 July 2012

Getting near ~~

Fuhhhhh fuuhhhhh dekat sebulan lbeh xupdate blog. berdanok habeh !!!


Hmmm mmg blakangan ni aku busy sesangat. yg mmbuat aku pkiaq bnyak ni, folio seni, study. mmg aku dok pening ngn dua benda ni.

Folio aku hmpir siap !! n spatutnya hntar hari khamis 12/7 tp ada la bnda2 yg cikgu kurang puas hati. mna aku x tnsion. buat malu ja nangeh kat skola hahahaha !! x pa lah. ahad ni, konfem hantaq.

x kesah la aku dapat A+ ka x even cikgu target A+.. letih la usung beg berat serupa nak pi camping ja

blakang aku tgah sakit gila. sbb seni tu laa

actually bnyak benda nak cerita. tp x larat nak taip bnyak2 hohohokk.

pejam celik, puasa nak dekat !!! yeayyyy sumpah x sabaq sesangat ngeeeeee ^_^
at the same time, trial pon makin dekat laa =...=''

so aku kna struggle bnyak benda !! doa kan yg terbaik. yeahhh

alolololo comeyy ja seobie nehh
*xdak keja*

No comments:

Post a Comment