BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 10 May 2012

Who said I forget her ?? no wayy ok huhu

Penat, tapi tu lah lumrah kann ??

Dah seminggu aku exam. ada lg 2 mnggu mcm tu la baru hbes mid year exam. cuti 2 minggu pulak, ada clas tmbahan lg, aku ada seminar SPM kat perlis. plus ada aktiviti-2 lain. kerap stayback kat skola.

Dalam aku dok sibuk-2 pon, aku x lupa minah sorang ni laaa !!!! slalu tringat dia, bila nk balik kedah lg.

> misz Aira <

Tadi dapat sembang stengah jam. lama x dengaq dia gelak. mcm2 story dia nk kongsi. ya laa. aku pon ada jugakk nk cita hahaha. 

wahai cik iylia, jgn senang2 kata eyka lupa iylia nohh. kn dah habaq siap2, kalau jrang contact, mknanya msing2 tgah busy la. cabai mulot baru taw hahaha !!

gambaq ni, xpernah ubah dlam wallet aku. 
dah 2 tahun aku pkai gmbaq ni.

although we're far apart, but i will not and never forget u. 
Iylia Khairani Ismail
from Batu Pahat, Johor


No comments:

Post a Comment