BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 17 March 2012

Back to School. Try to be more better

Wahhh aku rasa sat ja seminggu cuti skolah. sat check-2 benda-2 yg kena beres

1) uniform sekolah ?? - tak iron lg -

2) kasut ?? - dah basuh. putih berseri
*kasut skola tggai kat skola. 
puas cari kat skola. 
tapi xjumpak jugak. sedih. 
nsib ada kasut spear* -

3) kemas buku ikut time table ?? - malam satgy baru kemas -

4) folio seni ?? - baru siap lukis. tak kale pon -

5) homework ?? - errr ada yg siap. ada yg tak taw jawapan -

ok kesimpulannya. yg homework tu, aku dah buat la jugak. even ada yang tinggai. 


huaaaaaa yang ni aku tak suka.. mood serius mendatang. 
tak suka 5/4/2012.

Pertandingan kawad kaki and hari kokurikulum !!!

Hari Kokurikulum mmg la syiokk. tapi 
yang pertandingan kawad tu. buat aku jadi pkiaq bnyakk !!

Ketua platun krs, pengakap, pandu puteri, st john and puteri islam 
wish all the best >...<

So hampa-2 yang baca ni. aku mntak maaf siap-2 la kalu aku ada termarah, termaki ka apa. 
especially budak-2 kawad ni. mood aku jadi x stabil bila depa buat prangai. 

aku taw, mai bab unit uniform ja. msti ada yang masam muka ngn aku.
sapa yang x suka prangai aku ni. terserah lah okeh :) sorry siap-2

if u have problems, give reasons that i can except. oraitt ????
aku pon x suka marah-2 orang. ada jugak benda lain aku nk kena settle

 Pen off :)

No comments:

Post a Comment